Při odstraňování hlubokých kuřích ok

již téměř automaticky počítám s tím, že starší klient může užívat lék na ředění krve. Pokud klient lék na ředění krve užívá, není možné hluboké kuří oko zcela odstranit resp. vyříznout. Lze odstranit starou tkáň kuřího oka do maximální hloubky, ale aby se krev vůbec neobjevila.


Celkem často se mě klient zeptá "... co na plíseň nehtů" ?

Zbavit se plísně nehtů není vůbec jednoduché a "zázraky do týdne" bývají parketou hlavně reklam.
Realita je poněkud jiná.
Za sebe mohu doporučit Mykosan N a na dezinfekci obuvi Thymicon - oboje od firmy Karel Hadek.
Mykosan N (směs přírodních éterických olejů) účinkuje na bázi postupného vysoušení nehtu a vydrolování plísně. Lze jej zakoupit, tuším, jen přes e-shop firmy.
Chce to ale trpělivost a hlavně pravidelnost aplikace, než nehty odrostou.
Pozorně si přečtěte návod k použití.

Při výskytu plísně nehtů nebo kvasinkového onemocnění kůže, je dobré začít nosit i vhodnou domácí obuv.
Nejlépe s otevřenou špičkou. Boty z gumy, jako např. Crocs, bych vynechala.
Léčbě napomohou i vhodně zvolené pohodlné ponožky ze 100 % bavlny. Mohu doporučit např. ponožky přímo od výrobce, od paní Jaroslavy Lasákové z Radošova. Uplete Vám ponožky tzv. na míru.
/Neplacená reklama./


Poznámka: Reklamy na internetu

Na stránkách, např. on-line verze Blesku, narazíte, mimo jiné, na inzerenty v zahraničí. Jako je MGID (viz nabídky vlevo) nebo ADNOW. Oba -pro zajímavost- Rusové.
Reklamy se snaží vzbudit dojem, že jste právě natrefili na něco zázračného.

Naříklad:
proklikat se lze i k reklamě na přípravek FRESH FINGERS (link). Nabídka obsahuje mnoho pozoruhodných tvrzení.
1.) VAROVÁNÍ: že "kvůli extrémně vysoké poptávce mají omezené množství produktu". V překladu: Neváhejte ani  minutu, nebo Vám náš zázrak vyprodáme..
Naopak, váhejte a obsahu nabídky věnujte maximální pozornost.

2.) Přípravek obsahuje:
a)  Clotrimazol - Clotrimazol AL 1% krém 20 g lze koupit volně v lékárně za ca 75Kč.
b)  Mel extrakt - je v kosmetice celkem běžně používaný výtažek z medu.
c)  Vitamíny - ani se nenamáhají napsat které. Obchodní tajemství ? Vitamíny se přidávají do pleťové kosmetiky zcela běžně.
d)  Limonen - se používá jako citrusová vůně. Přidává se skoro do všeho:-).

3.) "Komentář kožního specialisty" - jen anonymní tvrzení k vyvolání dojmu odbornosti.

4.) Recenze spokojených zákazníků - jsou patrně vymyšlené od stolu právníka. Všichni v nich svorně spontánně píší o nějaké jejich nekonkrétní "nákaze".
Co když přípravek Vašemu problému nebude pomáhat? Můžete jej reklamovat? Prakticky ne.

5.) Korpusem dortu takové nabídky je PRIVAT POLICY.
Píší v ní: "Vyvíjíme veškeré potřebné úsilí, abychom zajistili, že zpracování Vašich osobních údajů odpovídá normám nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně osobních údajů EU ze dne 27. dubna 2016."
Chytrá právní formulace.. V podstatě říká, že ohledně ochrany Vašich osobních údajů nemáte zajištěné v podstatě nic!
Vaše údaje mohou klidně přeprodat. (Vy si pak můžete stěžovat třeba ve Velké Británii nebo Hong Kongu.)
Odhaduji, že kromě hrubého zisku ca 760 Kč, je zpracování osobních údajů bez závazků jedním z hlavních účelů této, a jí podobných, nabídek.
Třešničkou navrchu je:
"Pokud nesouhlasíte se všemi smluvními podmínkami těchto Zásad, prosíme nepoužívejte naše webové stránky."

No nekupte to :-)